čtvrtek 6. prosince 2012

Pořádek v cédéčkách

dalším prvkem do našeho pokojíčku je CD pořadač. Nejdřív jsem měla na cédéčka pěknou krabičku a všechna byla v obalu. ta, co nebyla, těm jsem nějaký koupila. Jenže to se neosvědčilo. Dětem dlouho trvalo, než našli požadované cédéčko a pár obalů za to taky zaplatilo "životem".

Nový systém je přehledný a zatím se osvědčil.



Přibližný postup:
1) vystřihla jsem dva obdélníky na základ a 7 obdélníků na kapsy.
2) Kapsy jsem na horním okraji založila, na spodním zaentlovala.
3) Dva velké obdélníky jsem položila lícem k sobě a vložila spodní kapsu. Obdélníky jsem sešila k sobě. 
4) Na přední stranu kapsáře jsem našila (za jejich spodní stranu) ostatní kapsy (rozestup asi 2,5 cm). 
Každou kapsu jsem nachystala rubem nahoru (horní okraj směřoval dolů, spodní směrem nahoru) a přišila za spodní okraj. Až byly všechny přišité, obrátila jsem je na líc a zajistila špendlíkem.
5) Ozdobným stehem jsem prošila kapsy středem a rozdělila je tak na polovic.
6) V tuto chvíli je vhodné přišít na zadní díl úchyty na postel (já je přišívala později, ale šlo to trochu hůř).
7) Na přední díl jsem převrátila zadní díl (rubem nahoru) a sešila po stranách zleva a zprava. Kapsář jsem převrátila z rubu na líc.
8) Na dva pásky jsem našila suchý zip a přišila je jako úchyty na zadní díl kapsáře.
9) Zašila jsem horní stranu kapsáře. Zároveň je dobré přišít k horní straně i ty úchyty, aby kapsář neodstával.

Udělala jsem jednu chybu: během šití jsem se rozhodla přidat jednu nebo dvě kapsy navíc a nahoře mi už nezbylo dost látky. Horní kapsy jsou tedy poměrně mělké a cd z nich vyčuhuje nad okraj postele. Šiju hodně od oka, nechce se mi přeměřovat, tak se není čemu divit :))





Žádné komentáře:

Okomentovat