pátek 30. listopadu 2012

Potahy na křesílka

Nové potahy na křesílka do dětského pokoje. Motivem je obrázek pejska a kočky ze židliček IKEA, které už v pokojíku máme.



Původní plán byl vyrobit razítka a nechat děti, ať si potahy samy potisknou.

Nejdřív jsem položila na židličky papír a pastelkou přejížděla obrázky, až jsem získala šablonu.
Z kousků lepenky jsem vyrobila razítko. Ze zbytků kůže jsem vystřihla obrázky a nalepila lepidlem.

Barvu jsem houbičkou nanesla na razítko,abych vyzkoušela, jak to bude fungovat. Výsledek mě ale nepotěšil. Je to moc bledé. Takže přišel čas na přehodnocení původního plánu.


Do počítače jsem naskenovala obkreslené obrázky a zvětšila a vytiskla na tvrdý papír. Z tvrdého papíru jsem vystřihla šablony a oboustrannou izolepou je přilepila na podklad. 


Děti houbičkou nanášely barvu, po částečném zaschnutí si šablony prohodily a udělaly druhý obrázek. Chtěla jsem, aby byl obrázek jenom na zádech, ale malí umělci si prosadili svoje.


Po zaschnutí jsem je zažehlila a znovu vyprala.

Povlak na křesílku drží díky kapse přes opěradlo.
Při šití jsem látku poskládala takto a sešila po stranách:

(obrázek dodám)


Za účelem focení jsem dětem uklidila na stole.










Žádné komentáře:

Okomentovat