úterý 29. května 2012

Letní šaty

Někdy před Vánoci jsem koupila tuto látku ve výprodeji. Plánovala jsem z ní ušít klobouky, ale protože jí bylo dost ušila jsem šaty. Klobouky jsou pořád v plánu, ještě mi jí kus zbylo. 

Pořád jsem rozmýšlela jaký použiju střih. Chtěla jsem zkusit něco nového, ale nakonec jsem zvolila vyzkoušený střih z Burdy. Před dvěma lety jsem podle něj ušila tyto šaty pro K.

Letos jsem si střih trochu upravila. Přidala jsem dvě kapsičky, ...



 ... dolů jsem našila kanýr a zapínání jsem nechala jenom na horním díle. Pro navléknutí šatů to stačí. Nebaví mě zapínat a rozepínat ty malé knoflíčky :)
A na olemování jsem použila kupovaný šikmý proužek. Sehnala jsem ho v podobném odstínu, tak jsem si trochu usnadnila práci. A taky mi tím pádem zbylo dost (aspoň doufám) na ty klobouky.





Žádné komentáře:

Okomentovat